Nettó 150.000 forintos vásárlás esetén a szállítás magyarország területén belül ingyenes.

Amennyiben a rendelés értéke nem éri el a nettó 150.000 forintot, a szállítási költségek az alábbiak szerint módosulnak.

A szállítási költség a termék súlya, mérete és a fizetési mód alapján kerül meghatározásra. A szállítási költséget a rendszer automatikusan számolja, miután Ön kiválasztotta a fizetési és szállítási módot.

A nagy térfogatú (tekercses áru; térkitöltő chips) termékekre darabonként túlméretes felár kerül felszámolásra a szállítási díjon felül.

Túlméretes felár nettó 1000 Ft/db (nagy tekercs), 750 Ft/db (kis tekercs)

A. verzió, amennyiben a megrendelt áru súlya 40kg alatti, GLS csomagküldő szolgálat szállítja a csomagot. 
            

A. verzió
 0-5 Kg nettó 1500 Ft.
 5.1-20 Kg nettó 2000 Ft.
 20.1-40 Kg nettó 2800 Ft.
   

Utánvét díja GLS csomagküldés esetén

Díj  nettó 300 Ft.

B. verzió

Ha az áru / áruk súlya meghaladja a 40 Kg.-ot

Budapesten belül nettó 6800 Ft.
Budapesten Kívül nettó 13.500 Ft.

A feltüntetett szállítási költségek kizárólag magyarország területén belül érvényesek. 

GY.I.K

A vásárláshoz mindenképpen be kell-e regisztrálnom?

A honlap használatához nem, azonban a vásárláshoz Önnek be kell regisztrálnia.

Nem tudok bejelentkezni a korábban megadott jelszavammal.

Amennyiben a belépés sikertelen, az e-mail cím újbóli megadásával van lehetőség új jelszót igénylésére. Amennyiben nem áll rendelkezésre a megadott e-mail cím, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

Van lehetőség személyesen átvenni a megrendelt termékeket?

Igen, személyes átvételre van lehetőség a budapesti, illetve a vidéki telephelyeink bármelyikében. Átvételi pontok

Budapesten kivül is kiszállítják a megrendelt terméket?

Igen. Cégünk az ország egész területére vállalja a kiszállítást. Szállítási feltételek

A termékeknél feltüntetett árak nettó vagy bruttó árak?

A webáruházban szereplő árak nettó és bruttó árakat is mutatják.

Mikor kapom meg a megrendelt terméket? Nem találom a megrendelés visszaigazoláson a szállítási határidőt?

A visszaigazoláson a vállalt szállítási határidő mutatja, hogy a termék mikor érkezik Önökhöz. Ez a rendelés visszaigazolás jobb oldalán, a sor végén található, termékenként külön-külön.

Megváltozott az e-mail címem. Mit tegyek?

Amennyiben az e-mail cím megváltozott és Ön már regisztrált vásárló, kérjük lépjen be a régi jelszavával, és a hozzá megadott e-mail címmel, majd az adataim menüben meg tudja adni az új e-mail címet. FONTOS, hogy az e-mail cím megváltoztatása után már csak az új e-mail címmel fog tudni belépni.

Elfelejtettem a jelszavamat. Mit tegyek?

Amennyiben elfelejtette a jelszavát, amelyikkel webáruházunkban regisztrált, kérjük vegye igénybe a jelszó emlékeztetőt, amelyben a megadott e-mail címre új jelszavat küldünk.

Nem kaptam/ nem találtam a számlát a csomagban!

Amennyiben a rendelés fizetésének módja utánvétes, a csomaggal együtt számlát küldünk. Amennyiben a fizetés módja előreutalás, banki átutalás, vagy bankkártyás fizetés a csomagban szállítólevelet küldünk.

Mikor kapom meg a megrendelésemet?

Webshopunkban történő rendelés leadása után rendszerünk automatikusan egy rendelés befogadó e-mailt küld a megrendelt termék adataival, a kiválasztott termék árával, illetve a szállítási költséggel. Ez az e-mail nem minősül visszaigazolásnak. Raktárkészletünk ellenőrzése után, amennyiben készletünkön van a termék, akkor visszaigazolást küldünk e-mailben, melyben a várható szállítási időt is feltüntetjük. A szerződés hatálybalépésétől számított 2-3 munkanapon belül vállaljuk a termék kiszállítását. (A szállítási határidő saját raktárkészlettől és a termék külföldi beszállítójával való egyeztetéstől függően változhat.)

Milyen módon tudok fizetni?

Utánvét: Ön választhatja azt, hogy a megrendelt termék futár általi kézbesítése során, az áru átvételével egyidejűleg, személyesen a futárnak fizeti ki készpénzben a termék végösszegét és a szállítási díjat. Készpénzes vagy bakkártyás fizetés üzletünkben Önnek lehetősége van szaküzleteinkben a készpénzes illetve a bankkártyás vásárlásra is.

Előre utalás: Emailben egy előlegbekérő számlát küldünk, amelynek alapján az átutalás megtörténhet. A vételár számlánkra való beérkezését követően a megrendelt áru telephelyünkön átvehető. Amennyiben a megrendelésben kiszállítás szerepel, abban az esetben az összeg beérkezte után 2-4 munkanapon belül szállítjuk ki a megrendelt termékeket, amennyiben raktárkészletünkön elérhető. A csomaggal szállítólevelet küldünk, és az eredeti számlát postai úton feladjuk.

Hogyan történik a rendelt termék átvétele GLS-el történő szállítás esetén?

Amikor a futár megérkezik Önhöz, kérjük, minden esetben ellenőrizze, hogy a megrendelt terméket kapta-e meg. Ha nem, akkor kérjük ne vegye át a csomagot, hanem jelezze a problémát ügyfélszolgálatunk felé, és gondoskodunk a megfelelő termék mielőbbi kiszállításáról. Kérjük, minden esetben ellenőrizze az átvételi dokumentum aláírása előtt a megrendelt termék sértetlenségét! Amennyiben azt tapasztalja, hogy sérült a termék, vagy a csomagolás, akkor ne vegye át a csomagot! Kérjük, ebben az esetben jelezze ügyfélszolgálatunk elérhetőségeinek valamelyikén, és természetesen kicseréljük a terméket.

Üzleteinkben a termék átvétele díjmentes.

Amennyiben az üzletből szeretné a házhozszállítást megrendelni, úgy azt a megrendelésnél teheti meg. Az üzletből történő házhozszállítást az interneten megrendelt termék ára nem tartalmazza, tehát azért további díjat számítunk fel. A pontos házhoz szállítási költségekről üzleteink és ügyfélszolgálatunk tud tájékoztatást adni.

Mekkora összeg felett ingyenes a házhozszállítás?

A házhozszállítás nettó 150.000 Ft felett ingyenes.

Milyen szállítási költséggel kell számolnom?

Szállítási költségek

Hogyan tudok rendelni?

Rendelését leadhatja interneten, faxon, e-mailben. Elérhetőségeinket a „kapcsolat” menüpont alatt találja.

Mikor szállítják ki a megrendelt termékeket?

A termékek kiszállítása hétköznap 8-16:30 között történik. GLS szállítás esetén a mobilszám megadásával a GLS tájékoztató üzenetet küld a kiszállítás várható időintervallumáról.

Mit tegyek, ha ettől eltérő időpontban tudom csak átvenni a termékeket?

Saját autóinkkal történő kiszállítás esetén sajnos csak a megadott 8-16.30 történő kiszállítással lehet kalkulálni, GLS esetében felár ellenében van lehetőség kérni későbbi kiszállítást. Bővebb információért keresd ügyfélszolgálatunkat a megadott elérhetőségek egyikén.

Hogyan tudom módosítani vagy lemondani a rendelésem?

Rendelését lemondhatja interneten, telefonon, faxon, vagy e-mailben.

Van különbség a bolti árak és az online árak között?

Nincsenek, a bolti és a webshop-ban feltüntetett árak megegyeznek.

A csomagban csak szállítólevelet találtam, mikor és milyen formában kapom meg a számlát?

Ebben az esetben néhány napon belül postai úton küldjük a számlát.

Hogyan kapom meg a rendelésem?

A remenyi.hu weboldalon a Vevő választja ki a termék átvételének ill. kiszállításának módját. A termék kiszállításának költsége a Szállítási feltételek menüpontban tekinthető meg. Az Eladó telephelyén történő termékátadás esetén a vételárat szállítási költség nem terheli. A termékek árának kifizetési módját a Vevő a portálon történő vásárlás során választja ki.

Hogyan történik a rendelések feldolgozása?

A rendelések feldolgozása folyamatosan és két lépcsőben történik. Önnek bármilyen időpontban lehetősége van a megrendelés leadására. A rendelésről először egy automatikus visszaigazolást fog kapni a rendszertől, majd az Eladó munkatársa igazolja vissza a megrendelést, amely tartalmazni fogja a várható szállítási határidőt. Amennyiben a megrendelés az adott napon 12 óra után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra.

Mi történik, ha hibás termék érkezik?

Garanciális termékek esetén az Eladó az ügyfélszolgálat nyitvatartási idejében köteles a terméket megvizsgálni, és a Vevő panasza esetén jegyzőkönyvet felvenni. A vevő az általa vásárolt termékkel vagy az Eladó tevékenységével, viselkedésével, esetleg szakmai hozzáértésével kapcsolatos észrevételeit javasoljuk, hogy a minoseg@remenyi.hu e-mail címen, vagy központunkban (1173 Budapest, Régivám köz 6.) terjessze elő. Amennyiben a vásárolt termékre érkező panasz egyértelműen azonosítható, az Eladónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

További kérdések felmerülése esetén keressen bennünket bármely hétköznap 08-16.00 között az alábbi elérhetőségeink valamelyikén vagy az Önhöz legközelebb eső kirendeltségünkön!

Budapest, központi iroda, Ügyfélszolgálat

Tel.: 06-1/459-5080

E-mail: ajanlat@remenyi.hu


Pénzügy

Tel.: 06-1/459-5085

E-mail: szamlazas@remenyi.hu


Budapest szaküzlet

Tel.: 06-1/323-0831

E-mail: bolt@remenyi.hu


Megrendelés

Tel.: 06-1/459-5084

E-mail: megrendeles@remenyi.hu


Budapest, raktárbázis

Tel.: 06-20/214-9638

E-mail: raktar@remenyi.hu, megrendeles@remenyi.hu


Szervíz

Tel.: 06-20/214-6443

E-mail: service@remenyi.hu




Kattintson ide, és ismerje meg vidéki telephelyeink elérhetőségeit!